joi, 29 octombrie 2009

Def(ectele) prieteniei

Dimineata la cafea, gandesc mai repede decat pot intelege ce gandesc. Astazi de dimineata, la cafea am inteles cateva nume de prieteni dragi pusi intr-un sertar al amintirilor. Cu multi nu am mai vorbit de multa vreme. Cu unii vorbesc rar si cu altii cel putin o data pe saptamana. Toti imi sunt dragi si cu toti am amintiri frumoase. Astazi, insa, ma voi opri asupra unuia: vecinul Jo. Da, il stiu de un car de ani, inca ma mai mir cum de m-a suportat atata timp. Are un mod aparte de a fi si gaseste in mine multe lucruri pe care multi nu le vad. Cand ma vede zambeste, explicatia lui este ca il binedispun, raspunsul meu simplu: ma bucur! Cand merg cu el pe strada spune ca sunt mai galagioasa decat orice alt zgomot, spune despre mine ca intodeauna am o explicatie diferita pentru orice si astea sunt doar cateva din motivele pe care, in timp, mi le-a dat la intrebarea mea simpla: de ce ma mai suporti?
Sunt multe de spus despre vecinul Jo, si-i spun asa pentru ca prea putini stiu despre cine este vorba... si poate el nu vrea sa-si dezvaluiasca adevarata identitate! Cine stie, eu una nu l-am intrebat, dar am ales din propria initiativa sa-i protejez adevarata identitate! Una peste alta, am vrut doar sa scriu si aici ce vede unul dintre prieteni in mine, altii-nu prieteni-pretind ca ma cunost, dar nu stiu nici macar cat am la interfon!
Hai, va poop si zi buna!

Niciun comentariu: