marți, 8 decembrie 2009

Cu nervii de guma!

La dracu, pot injura in blogul meu sau si aici treb sa ma cizelez? Superb... introvertita sau doar tampa? Asta ar fi o intrebare buna! Da, la dracu ce mai conteaza, cand mai clar de atat nu poate fi! Acum ce sa fac sa nu ma supar, sa ma abtin... da stiu va intrebati de ce? Problema e ca nu gasesc cuvintele potrivite sa spun... cu ce drept si ce castig sa ma ascund atat? Paradoxal, de sapte luni aceiasi poveste zilnica, nocturna si nimic nou! Un mare cacat infasurat in roz.
Te iubesc, nu te iubesc, te as fute, nu am chef, vin nu vin, hai sa stam impreuna, nu mai stam, hai sa muncim nu mai muncim, hai sa... hai ca poate, hai ca car hai ca mar! Prietene, ai facut din mine nimic. Trebuia sa invat de la tine ce stiu, nu de la altii! Crezi ca am uitat minciunile si promisiunile in van, crezi ca am uitat ca m-ai impartit, crezi ca nu stiu ca nu esti decat un politician prost! Daca in ochii altora ai fost un simplu "sunt cu tine ca am nevoie de tine", la dracu, in ochii mei ai fost pe departe altceva...
Asa ca lasa-ma dracu cu tampenile tale de kkt si jocurile tale proaste, joci mai tare ca mine pt ca nu stii ce e in joc... o pustoiaca de 23 ani a fost langa tn, cum a stiut si a putut mai bn! Imi pare rau... ca nu ai vazut asta nici acum, in turul asta.
Apropo, asta este pt politicianul pe care l-am votat!

Niciun comentariu: