duminică, 24 octombrie 2010

Eternitatea intr-o caciula

Astazi. Da... astazi! O zi conturata in culori tomnatice, mai colorata e caciula mea. Astazi e ziua mea. Da, multumesc! E greu sa ai 24 de ani si 9 luni. Cu spaima deschizi telefonul si vezi... 24.10.2010... ouau! Mai am 3 luni si fac 25. Inca ma invart in cerc. Descopar pasiuni neimaginate si incurc visele cu realitatea. Vorbesc deschis cand nu trebuie si ma inchid in mn cand n am chef. Urmeaza... in p.l mea, n/am chef azi!
Hai gata.. Cu drag Ana,

2 comentarii:

Stefan spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

buna! am descoperit de curand blogul tau! e super interesant, faci o treaba buna! imi place stilul tau! poate arunci o privire si pe al meu, iar dac iti place , poti sa il urmaresti, o sa-ti intorc favoarea1 mersi. poop!