miercuri, 23 mai 2012

De 21 Mai - Sfintii Constantin si Elena

De o buna perioada incoace am constatat ca zilele trec prea repede pentru a-mi da seama ce se intampla. Asa ca m-am hotarat peste inainte sa adorm sa-mi actualizez blogul zilnic cu imagini. Momente surprinse cu camera telefonului de 3 Mpx, ca doar nu platesc doi ani abonament degeaba. Am inceput cu 21 Mai - Sfintii Constantin si Elena. Prima poza ce merita o poveste. O zi de munca la mine incepe atat de repede ca n-am timp sa-mi deau seama cand am ajuns in fata PC. Cafeaua am inlocuit-o cu nes sau 3 in 1. Nici acum nu-mi dau seama cu exactitate de ce am facut prostia asta. In fine, cat de curand voi reveni la prima mea adictie legala: cafeaua. Dar eu incepusem sa spun ceva legat de masa patrata plina cu de-ale guri data de colegii care poarta numele Constantin si Elena. Mancare, galagie, zambete si cadouri. Ei bine, am si o poza cu farfuria mea. Va las sa ghiciti ce aveam acolo

Niciun comentariu: