luni, 25 ianuarie 2010

La multi ani... mie!

"Implinire" un cuvant mic cu o semnificatie mare. Am auzit zilele trecute o propozitie care m-a marcat "Langa tine ma simt implinit..." Pentru cateva minute am inteles pe deplin semnificatia unui cuvant plin de consoane. Am trait cuvantul ca si cum mi-ar fi fost adresat mie. Iubesti traind sau traiesti pentru a iubi? Intreaga mea existenta de pana atunci a capatat alt inteles... Abia acum vad culoarea unui trai neimplinit. Cum poti iubi fara sa te daruiesti, fara sa dai cei mai bun din tine, fara sa astepti in schimb doar... iubire?
Cei 24 de ani impliniti pe 24 ianuarie au adus o dorinta neimplinita, o seara perfecta langa o persoana mai mult decat speciala... Prieteni, amici, cunostinte, cadouri, zambete, lacrimi... si chiar mai mult decat imi puteam dori. Momentele unice si un gust amar ce nu a disparut nici dupa ce am mancat o intreaga ciocolata.

3 comentarii:

Raluca Nicula spunea...

La multi ani, iubita mea!

Dan Badea spunea...

dupa ce 2000 de ani a fost la putere congregatia pestelui, urmeaza cea a varsatorilor (erele umane sunt pe invers fata de zodii, pentru ca sunt in oglinda). exista si o loja masonica mare a varsatorilor (sic!) asa ca... sa nu te superi ca esti nascuta cu 2 zile inainte de ceasca (el pe 26 ian 1918, tu pe 24 ian 1986, la doi ani de la inaugurarea canalului dunare-marea neagra :)) )

Anamaria spunea...

Mercic... nu ma supar ca nu sunt nascuta in aceiasi zi cu ceasca, doar sunt "nascuta" in aceiasi zi cyu marea unire;)