joi, 18 martie 2010

In(cap)atanata la dr.G.House


Am fost in Turcia cateva zile. In curand voi relata cateva momente cultural-istorice si aici. Deocamdata vreau sa scriu despre experienta personala... Turcia. Ce tara, ce lume, ce cultura, ce... vis devenit peste noapte realitate.

Intr-un interschimb de replici picante, idei neargumentate si un surplus de energie amestecat cu oboseala am trecut cu brio si dezamagire, testul fructului interzis. Mai aproape cu un gand si jumatate, de un imperiu... ar fi necesar un consult medical la nimeni altul decat... dr. G. House. Din nefericire actuala situatie personala si financiara nu-mi permite un asemenea consult, asa ca am sa ma multumesc cu un... vis. Paradoxul psihologic din acest caz este unul mai mare... si apare intrebarea: marea se uita? Vantul te ia, dar unde te duce? Renunti la apa fara sa te scalzi?

Am visat intr-o noapte ca te tineam de mana, marea era aproape... Visul s-a preschimbat in cenusa cand dimineata m-ai sarutat si dupa maximum 30 de minute... m-am trezit. Astazi, ieri sau poate maine... prezentul meu, nu e al tau. Nimic nu se intampla fara rost in lumea asta... ce o sa urmeze? Ramane de vazut! Eu sunt aici... tu esti acolo imbracat in amintirea unui vis aproape real.

... si ma gandesc la tine, dr. G. House!

Niciun comentariu: