luni, 12 iulie 2010

Am mai desenat o zi

Stiu... nu mi-am baut cantitatea necesara de cofeina pentru a face fata gandurilor ce-mi zboara nebune prin jumatatea de creieras trezita, asa ca o sa fiu cat pot de scurta! Nu am mai indraznit sa scriu pentru ca nu m-am simtit destul de pregatita pentru a da piept cu realitatea din viata mea! Inca nu sunt in totalitate, dar invat din mers! Daca m-ar fi intrebat cineva la 14 ani cum ma vad peste 10 ani, raspundeam repede si fara echivoc: o iscusita jurnalista cu un barbat care sa ma astepte seara acasa si un bebe pe drum. Adevarat ca nu ma gandeam acum 10 ani ca o sa vina criza economica si asta o sa complice putin situatia. Viata imi da zilnic cate o lectie... de cele mai multe ori nu prea placuta si greu de acceptat. Asa ca invat zilnic cum sa accept imprevizibilul si sa ma bucur de fericirea altora... cat despre a mea... fericirea mea... e un vis pe care nu-l pot transforma in realitate nici cu 10 cafele tari. Din nefericire ochii mei au invatat sa faca scufundari cu mult timp inainte. Traiesc pentru a ma trezi fericita intr-un amar sfarsit!
Cu drag, Anamaria

2 comentarii:

Aimée spunea...

Cred ca nimeni nu e in totalitate pregatit pentru realitate, fiecare zi e ceva nou pentru toti. Si cumva e frumos asa, altfel ne-am plictisi, traind aceeasi zi la nesfarsit.

Cat despre fericire, iti inteleg punctul de vedere, dar incearca sa te pui in afara situatiei economice. Trebuie sa gasesti macar un motiv sa fii fericita: un prieten bun, sanatatea, rasaritul... Par banale, dar conteaza si ele. Pana la urma, poate ca fericirea e alcatuita din lucruri marunte. :)

Hai, curaj, trage aer in piept si zambeste! >:D< :* Macar pentru mine! :D

Anamaria spunea...

fericirea in sine e un lucru marunt, dar daca lipseste exact particica de care ai nevoie, nicio floare nu mai e la fel de frumoasa, rasaritul nu mai are acelasi farmec, ploaia nu te mai racoreste si pana la urma stii cum e si un film daca il vezi singur nu mai e la fel de amuzant. oricum zambetul il am mereu pe buze indiferent ce zace in mintea mea. nu vreau sa se inteleaga ca sunt pesimista, dar asta e realitatea in care ma tar!