luni, 26 iulie 2010

Tu faci totul sa se miste in jurul tau

Calatori printr o lume ce nu ne apartine. Invatam zilnic cum ca viata e roz si trebuie sa gandim pozitiv in antiteza cu realitatea neagra din spatele cortinei numita: viata. Cu gandul ca iti poti atinge obiectivele si ca esti mai aproape cu fiecare pas de idealul tau, iti traiesti cotidianul uitand ca viata e aici si acum. Da uite ca-mi recunosc defectele si de la logica trec la frica. Imi este frica ca punand ceva in aplicare, consecintele vor fi undeva intre dezastruoase si tragice. Imi e frica sa-mi asum responsabilitatea pentru ideile mele. De cele mai multe ori bune. Dar o sa ma tratez. Primul pas e sa recunosti ca ai o problema. Al doilea este sa meditezi in fiecare zi intre 5/10 minute cu mintea ta. Tu faci totul sa se miste in jurul tau.
Cu drag, Ana.

2 comentarii:

Reduta glazurata spunea...

Superbe pozele si tare fainuta e cea cand esti langa copacelul cu flori rozacee. Mi-a placut acel savuros turkish delight, specificul lor turcesc in materie de gastronomie. Frumoasa emotia explorarii unei noi culturi. Frumoasa experienta si impartasirea ta cu noi prin aceste poze.

Anamaria spunea...

esti o scumpa :*