duminică, 3 iunie 2012

1 Iunie O bomboana pentru tine



Pentru ca vineri a fost 1 Iunie am si eu pentru voi o bomboana dulce virtuala. Pentru toti copii din fiecare adult si pentru cei cu sufletul mereu vesnic am facut o poza cu bombonica pe care eu am mancat-o si v-o daruiesc cu drag. S-au intamplat multe vineri, dar cel mai important moment pentru mine a fost clipa cand am gustat aceasa minunata bomboana de ciocolata cu alune. Un deliciu! Nu v-am spus ca au venit direct pentru mine din Franta. Daca erau aduse din Italia puteam spune de la tatal lor, de acasa, dar gustul a fost de-a dreptul seducator. Un prieten a fost in Franta cu munca, perfectionare, ca doar la multinationale se poarta, si i-am spus verde in fata ca eu vreau ceva dulce din Franta. Nu de alta, dar breloc am, magnet de frigider am, branza nu rezista prin bagaje, iar vin nu beau. Deci eu am vrut ciocolata si mi-a adus o ciocolata de toata bunatatea pe care am savurat-o de 1 Iunie.

Niciun comentariu: