vineri, 1 iunie 2012

31 Mai - Visez la cirese

Da. Ieri am visat sa ma urc in ciresul mare de la tara si sa infulec pana ma satur. Nu l-am mai catarat de multa vreme, chiar imi era dor sa vad casele din 1970 si curtile vecinilor cu tot felul de oratanii pline. Nici nu va mai zic de iarba verde si mirosul pamantului dupa ploaie. Ce-i drept mi-ar place nespus de mult sa am o casuta a mea, respectiv a noastra, cu o curte mare si verde, un leagan, o gradina plina de flori, un tei langa poarta, un cires in spatele casei, un dud, un mar, un par si de ce nu o livada cu pruni. Cred ca suna bine si imaginea asta e una memorabila, din pacate banii sunt principalul dusman. Ca tot veni vorba de banii, am auzit ieri din gura unei persoane care nu credeam ca va spune asta: trebuie sa fac multi bani, pentru ca nu vezi ca nu faci nimic fara ei. E... exprimarea a fost asemanatoare, ideea ramane aceiasi: banii intretin fericirea si-ti cumpara sansele de supravietuire. Pana facem noi banii astia pentru imaginea de mai sus mai pot schita ceva in tabloul de vis si trai fiecare clipa. Ca doar o singura data este ziua de 31 Mai 2012. 

Niciun comentariu: