duminică, 10 ianuarie 2010

Fara regrete!

Daca maine ar fi sa mor, nu am regrete! Nu spun ca nu am planuri cu mine, pentru ca inca mai am multe de facut in viata asta, dar din ce am apucat sa fac nu regret nimic. Am trait fiecare clipa cum am putut si cum am simtit. Am avut sansa sa cunosc adevarati oameni, modele de conduita intelectuala, morala, social si personala. Am avut langa mine prieteni care m-au ajutat cand mi-a fost greu. Am mai multe cunostinte decat imi amintesc. Am aflat semnificatia unor cuvinte ca: iubirea, gelozia, ura, invidia, egoismul, fericirea, extazul, implinirea, recunostinta, indatorirea. Am fost indragostita de un "Inger" si am iubit un "Defect". Am fost "Barbi" si "Iubita" sau "Gaza" si "Pui mic" al cuiva. Am fost nepoata, copil, prietena, amica, cunostinta, angajata, sefa, eleva, studenta, iubita, "amanta". Mi-am implinit vise (am fost iarna la mare, etc.), am vazut meleaguri de o frumusete inimaginabila. Am stat in locul unde Raiul se intalneste cu Iadul. Cel mai superb peisaj, de o frumusete neasemuita-Vidraru. Prin ochii unora am vazut Ibitza, Italia, Spania, America, Grecia, Parisul. Am copilarit pe meleaguri in care pamantul miroase cand ploua si izvoarele au mereu apa proaspata. In gospodaria copilariei, am cunoscut pentru prima data gustul aromat al cireselor mancate din varful pomului. Teii, m-au adapostit zile intregi si am vazut pentru prima data imensitatea cerului. Cei doi brazi au fost cei mai ieftini si cei mai eficienti paznici. Si uite asa am sintetizat in cateva fraze aproape 24 de ani de viata. Pentru urmatorii zece am multe de vazut, de facut si de demonstrat. Seara buna si la multi ani 2010!
Cu drag si raspundere, Ana.

Niciun comentariu: